Töm listan

Är du säker på att du vill tömma listan?
Orderrader:
0

Töm inköpslista

Du har 0 orderrader i din inköpslista.
Är du säker på att du vill tömma inköpslistan?

Din inköpslista

Någonting gick fel när priserna hämtades. Försök igen.

Din inköpslista är tom

Reklamation - om något blir fel rättar vi till det

Det händer att något inte blir som det var tänkt. Varor kan vara för många, för få, fel eller trasiga. Och oftast behöver reklamationer åtgärdas snabbt. Här kan du reklamera varor dygnet runt för att vi snabbare ska kunna åtgärda eventuella fel.


Så här gör du din reklamation i 5 enkla steg:

1. Val av artiklar

Fyll i vad du vill reklamera. När du är inloggad har du tillgång till dina ordrar och kan snabbt hitta varorna.

2. Tilläggsinformation

Beskriv vad som är fel och komplettera eventuellt med en bild.

3. Godkänn adress

Fyll i kontaktuppgifter och adress som varorna ska hämtas på/ersättningsartiklar ska skickas till.

4. Registrering

Kontrollera att all information om din reklamation stämmer.

5. Bekräftelse

Du får bekräftelse på din reklamation och ett ärendenummer som du använder i fortsatta kontakter med oss på Ahlsell.

Retur - enkel hantering av det du inte behöver

Ibland blir det fel. Så här fixar du enkelt din retur.

Meddelande från Ahlsell

Javascript är avstängt i din webbläsare. För full funktionalitet rekommenderar vi att du slår på Javascript