Reklamation - om något blir fel rättar vi till det
Det händer att något inte blir som det var tänkt. Varor kan vara för många, för få, fel eller trasiga. Och oftast behöver reklamationer åtgärdas snabbt. Här kan du reklamera varor dygnet runt för att vi snabbare ska kunna åtgärda eventuella fel.
Så här gör du din reklamation i 5 enkla steg:
1. Val av artiklar
Fyll i vad du vill reklamera. När du är inloggad har du tillgång till dina ordrar och kan snabbt hitta varorna.
2. Tilläggsinformation
Beskriv vad som är fel och komplettera eventuellt med en bild.
3. Godkänn adress
Fyll i kontaktuppgifter och adress som varorna ska hämtas på/ersättningsartiklar ska skickas till.
4. Registrering
Kontrollera att all information om din reklamation stämmer.
5. Bekräftelse
Du får bekräftelse på din reklamation och ett ärendenummer som du använder i fortsatta kontakter med oss på Ahlsell.
Retur - enkel hantering av det du inte behöver
Ibland blir det fel. Så här fixar du enkelt din retur.
Meddelande från Ahlsell
Javascript är avstängt i din webbläsare. För full funktionalitet rekommenderar vi att du slår på Javascript