Orderrader: 0

Töm inköpslista

Du har 0 orderrader i din inköpslista.
Är du säker på att du vill tömma inköpslistan?

Din inköpslista

Någonting gick fel när priserna hämtades. Försök igen.

Din inköpslista är tom

Vanliga frågor webbutiken

Hur blir man kund hos Ahlsell?

Som företagare fyller du i en kontoansökan som du hittar här.

Jag har frågor om min leverans från Ahlsell. Var vänder jag mig då?

Kontakta din lokala säljare, så får du hjälp med ditt ärende. Kontaktuppgifter hittar du under Mina sidor (kräver inloggning).

När får jag de varor jag beställer från Ahlsell?

Vid beställning före kl 16:00 i butik (18:00 i webbutiken) så får du din order levererad före lunch dagen därpå.

Jag har frågor om en produkt som finns i webbutiken, vem kontaktar jag?

Kontakta din lokala säljare. Namn och telefonnummer återfinns i webbutiken på första sidan (högst upp till vänster) eller använd formuläret som finns här.

Jag har inte fått min webborder, hur gör jag?

Kontakta din lokala säljare. Namn och telefonnummer återfinns i webbutiken på första sidan (högst upp till vänster) eller skicka e-post genom att använda formuläret här.

Jag vill handla i Ahlsells webbutik, hur gör jag?

Om du har kundnummer hos oss så fyller du enklast i ansökan här eller så kontaktar din säljare.

Hur får jag kontakt med en säljare för ett specifikt varumärke?

Ring vår huvudväxel så ser vi till att du får kontakt med rätt person. Telefon 08-685 70 00.

Vissa av Ahlsells produkter är märkta med ett "e". Vad står symbolen för?

Ahlsells märkning "Energieffektiv" sätts på produkter och system som har minst 20 procent lägre energiförbrukning. Syftet med Ahlsells märkning är att det ska vara enkelt att välja bra produkter ur energisynpunkt. Läs mer om energieffektiv.

Meddelande från Ahlsell

Javascript är avstängt i din webbläsare. För full funktionalitet rekommenderar vi att du slår på Javascript

Meddelande från Ahlsell

Cookies är inaktiverat. För att sajten ska fungera korrekt måste webbläsaren tillåta cookies.